De meest spraakmakende, controversiële, schokkende en nog altijd actuele columns van Selma Schepel

Als beheerder van de nalatenschap van mijn voormalige levenspartner Selma Schepel, waaronder ook de digitale nalatenschap valt, is het niet mijn gewoonte om op haar blog mededelingen te plaatsen. Maar voor de recentelijk verschenen bundel columns: “De meest spraakmakende, controversiële, schokkende en nog altijd actuele columns van Selma Schepel”, maak ik een uitzondering. Zij die haar blogs altijd met genoegen gelezen hebben zullen deze bundel ook waarderen, en kunnen hem desgewenst bij uitgeverij Elikser te Leeuwarden bestellen.

Ole Eshuis.

Over Selma

Maarten Lutherschool 1958
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Een reactie op De meest spraakmakende, controversiële, schokkende en nog altijd actuele columns van Selma Schepel

  1. Blewbird zegt:

    Bij deze een late condoleance, maar zeer gemeend! Ik vond de blogs van Selma altijd super en heb vaak bij haar gereageerd. Ik heb haar nooit mogen ontmoeten. Sterkte met uw verlies!

Schrijf hier je reactie

