Supermarktbriefjeshartekreten (2)

Wat met die Euthanette bedoeld werd, ik weet het nog steeds niet, maar heb ik nou een nieuwe mode ontdekt? Een neiging om dat bord bij de ingang van supermarkten, waarop mensen hun overbodige zonnebanken en zo te koop aanbieden, te gaan gebruiken voor boodschappen van niet-supermarktuele aard? Politieke of ideologische boodschappen,
of hartekreten…  Zoals de anonieme die ik vanavond bij de Albert Heijn in Hoorn las:

DSC06998

Over Selma

Maarten Lutherschool 1958
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

8 reacties op Supermarktbriefjeshartekreten (2)

  1. LehtiPaul zegt:

    Ik vind het een mooi stil protest. Maar ben de afzender niet. 😉

  2. reinejragolo zegt:

    Tja je voelt je onderdeel van het bestuur of je trapt er tegenaan.

  3. Corja zegt:

    Vind het wel een goed advies!

  4. Rob Alberts zegt:

    Het protest is mooi!
    Graag lees ik het vervolg ….

    Zonnige groet,

  5. Zilvertje zegt:

    Lieve Selma, het is niet te bevatten, dank voor al je mooie blogjes en al je lieve reacties. Rust zacht.

  6. A. Dapie zegt:

    Ook van mij een lieve groet en dank voor al het moois dat je hebt achtergelaten, Selma. Rust in vrede.

  7. Letterzetter zegt:

    Selma was vaak een inspirerend voorbeeld. Een warm mens, ze omarmde het licht én de duisternis, het ene kan immers niet bestaan zonder de ander.
    Een laatste groet, vaar wel over je geliefde zee naar de behouden aankomst.

Schrijf hier je reactie

