De Euthanette

Vanmiddag gefotografeerd in de lokale supermarkt.

Omdat ik het nummer niet durfde te bellen, maar wel bloednieuwsgierig ben, googelde ik eventjes op de term ‘euthanette’. Zero resultaat, dat gebeurt zelden.

Wie het weet mag het zeggen!

DSC06855

Over Selma

Maarten Lutherschool 1958
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

9 reacties op De Euthanette

  1. King Billy zegt:

    En… Al gebeld?

  2. Selma zegt:

    Nee, kben niet zo bellerig. Ik dacht dat jij het antwoord wel zou weten…

  3. Lehti Paul zegt:

    Het antwoord staat in de reclame onder je log: ‘Max – 23 oktober in de bioscoop, ook in IMAX’
    Hoewel ik de inkijk in de loop van een tank met op de achtergrond ondefinieerbare brandende hoopjes, niet erg bij de term ‘Euthanette’ vind passen. Kwestie van wennen denk ik. (blij dat jij die euthanette niet tegenkwam en terug bent. Heb je gemist)

  4. Rob Alberts zegt:

    Euthanette geeft opeens veel verwijzingen naar jouw blog in de internet zoekmachines.
    Ik kijk er naar uit om bij jou te lezen wanneer je wel hebt gebeld.

    Vriendelijke groet,

  5. Blewbird zegt:

    Bijzonder, Selma. Fijn om weer iets van je te zien en lezen. Dingen als weg en terug en stoppen en doorgaan zijn allemaal relatief. Je bent er als je er bent.

  6. reinejragolo zegt:

    Alles wat ik niet snap negeer ik op voorhand tot mijn kinderen me er op attent maken dat ik problematisch achterloop.

  7. jokezelf zegt:

    De euthanette. Klinkt als een euthanasiemachine voor mensen met onoplosbare problemen.Het apparaat heeft waarschijnlijk één nadeel; je gaat er dood van en dat valt niet op te lossen. :-$

  8. Pingback: Supermarktbriefjeshartekreten (2) | Er was eens…

  9. Corja zegt:

    De euthanette (in de kitchenette..). Klinkt luguber. Zieke grap?

Schrijf hier je reactie

