2013 in review

The WordPress.com stats helper monkeys prepared a 2013 annual report for this blog.

Here’s an excerpt:

The concert hall at the Sydney Opera House holds 2,700 people. This blog was viewed about 59,000 times in 2013. If it were a concert at Sydney Opera House, it would take about 22 sold-out performances for that many people to see it.

Click here to see the complete report.

Over Selma

Maarten Lutherschool 1958
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

13 reacties op 2013 in review

  1. Zilvertje zegt:

    Wat een kijkers. Dit jaar heb ik het niet gekregen, zo jammer, zie bij anderen en bij jou van wel.

    Nog de allerbeste wensen voor 2014.

  2. Zilvertje zegt:

    Ben gaan zoeken en heb hem nu ook, gevonden op een oud e-mailadres. Nou ik heb er niet zo veel als jij, want dat is zo veel, maar ik stond toch wel te kijken hoeveel mensen toch nog komen kijken bij mij bijeengeraapte hersenspinsels. :^)

  3. Selma zegt:

    Zilvertje,
    jij ook het beste gewenst, vooral gezondheid!
    Ach, die grote aantallen bezoekers verbazen mij ook.
    Het grappige is dat het maar door een paar specifieke blogjes komt:
    die over het bedrog door de voedselindustrie gaan, over hoe er geknoeid wordt met kant-en-klaarvoedsel, zoals pindakaas of ‘gezondheids’drankjes.
    Daar ben ik blij om!
    Het is ontzettend belangrijk dat consumenten zich bewust worden van de linke trucs van de Unilevers, Unoxen, Albert Heijnen en zo.
    M’n blog over de laaielichterij die Berry Blaster heet, trekt maandelijks meer dan 500 bezoekers, gelukkig, want mensen die deze rommel kopen zijn dieven van hun eigen portemonnee.
    https://selmasalo.wordpress.com/2012/06/18/berry-blaster-onsportief-met-de-besjes/

    Wat ik ook heel komisch vind is dat een blogje dat ik bij toeval over de wonderlijke tattoo van Arie Boomsma maakte nog steeds maandelijks zo’n 150 bezoekers krijgt. Mij interesseert de man zelf niks, maar dat ligt bij het publiek kennelijk anders.

    Maar blogs waar ik m’n halve of hele hart in gelegd heb (type ‘bijeengeraapte hersenspinsels’ zoals jij het noemt) worden niet veel gelezen hoor!
    Ik lees de jouwe altijd graag, ook al reageer ik niet vaak.
    Jouw blogs zijn heel echt, en hartelijk. Ga zo door!
    Beter een klein publiek dat jou persoonlijk waardeert dan een popidool zijn dat door jan en alleman nagekwijld wordt, toch?

  4. Jan Piet zegt:

    Best 2014 met veel wind, stroom en zon mee gewenst en gefeliciteerd met het overweldigend aantal bezoekers! Ik deed zeker voor een stuk of 30 mee.
    Wat mij overigens wel bevreemd is de bezoeken uit de US. NSA? ook op onze blog elke week veel uit de US, had daar al bedenkingen over, wat moet dat op onze blogs?
    Groet
    JP

  5. Selma zegt:

    Jan Piet,
    dank je wel voor je bezoek(en).
    Wat betreft die visite uit de US…
    Ik heb o.a. een broer met nageslacht wonen aan de overzijde van de plas, en opdrachtgevers.
    Voor spionage ben ik een veeel te oninteressant subject, gelukkig.

  6. timmerark zegt:

    Hoi Selma, mooi resultaat, mooie blogs ook, zonder uitzondering. Ben een tijdje afwezig geweest dus kan nog wat gaan inhalen. Mooie presentatie ook, moet je daar voor betalen? Zal wel, voor niets etc.
    Goed, gezond en succesvol 2014!
    Mark

  7. Selma zegt:

    Mark,
    dank je wel.
    En je raakt een punt.
    Wordpress is gratis, tot je een bepaald volume bereikt hebt.
    Dat heb ik recent bereikt.
    Dus moet ik gaan kopen.
    Daar heb ik geen zin in, dus probeerde ik een nieuw blog aan te maken.
    Maar ze benne slim daar bij WP:
    dat lukt niet vanaf deze computer/dit IP-adres.
    Dus moet ik dat bij de buren gaan doen, of zo.
    Binnenkort dus SelmaSaloVervolgt….

  8. Selma zegt:

    Komische noot: the Sydney Opera House is wereldwijd een ijkpunt geworden.
    Ooit woonde ik in Sydney, en toen bestond dat hele Opera House nog niet.
    Ik word echt oud.

  9. Selma zegt:

    Apiedapie,
    Wordpress doet aan vertalen,
    dit is de schrikwekkende tekst bij jouw boodschap:

    “Zij vonden dat 2013 in review best wel gaaf was.
    Je zou beter eens gaan kijken wat ze aan het doen zijn.
    Misschien vind je hun blog net zo leuk als zij die van jou! “

  10. svara zegt:

    Dag Selma,
    Voor jou een gelukkig en inspirerend nieuw jaar gewenst in goede gezondheid en veel blogplezier.
    Ik heb die mail per ongeluk weggedaan terwijl ik nog amper gekeken had.

  11. Lehti Paul zegt:

    Fijn om te lezen dat Worldpress gratis is tot ‘een bepaald volume’ (wat dat ook zijn moge. Aantal logjes?, plaatjes?, geheugen? lezersaantallen?) Ik stond vaker op het punt om over te stappen, want ik heb bij blogger nog wel eens gedoe bij het plaatjes plaatsen.
    En dan dat bezoekersaantal. Sidney ken ik niet, maar Selma wel een beetje. Blogger stuurt mij weliswaar geen leuke mails, maar even zelf rekenen zet zelfs mij aan het vergelijken. (ik zie statistieken per week, maand of totaal. Of nou ja, ik zie nu pas dat 2012 en 2009 er voor het gemak zijn uitgefilterd. Vreemd). Ik zit voor 2013 op zo’n twintigduizend. Een derde van dat van ‘Er was eens’. Ik klaag niet. šŸ™‚

    Ik wens je een fijn Fins jaar Selma. Vol stilte en sneeuw en mooie mensen en optimisme en al dat andere wat zo mooi is op deze wereld. En de blik het (ook) te zien. šŸ˜‰

  12. Zilvertje zegt:

    Dankjewel, dat is lief!

  13. jokezelf zegt:

    Wat een mooi resultaat Selma. Jouw blogs over hoe de mens zich met open ogen laat bedonderen door de industrie worden graag gelezen. 22 x een heel operahuis vol met bezoekers. Dat weet je niet voordat je begint met bloggen.

Schrijf hier je reactie

