Syllogisme

Higgs-deeltje

= God-deeltje

Higgs = God

Over Selma

Maarten Lutherschool 1958
Dit bericht werd geplaatst in Gedachten en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

10 reacties op Syllogisme

  1. King Billy zegt:

    O God, bewaar me, niet deze discussie.
    Terzijde, Jezus dan, die daalt ook nog een keer terug op aarde?

  2. Selma zegt:

    King Billy,
    Discussie? Higgs bewaart je niet voor deze onweerlegbaarheid.
    Wat Jezus betreft, ook in Hem is Higgs, vice versa.

  3. Letterzetter zegt:

    Tv kan wel leuk zijn, soms. The Big Bang Theory. 4 nerds en 1 meisje.

  4. Arjan Fernhout zegt:

    Eindelijk begrijp ik waarom ik me zo symmetrisch voel. 🙂

  5. goodknight zegt:

    …botsen zullen ze…

  6. FT zegt:

    We zijn allemaal
    een deeltje van de massa
    en al eeuwen verloren
    hoe goed ze hun best ook doen
    ze zullen allemaal
    nooit vinden…

  7. Aad Verbaast zegt:

    Higgs is overal. God is overal. Higgs is dus God.
    Tja, zo ken ik er nog wel een. 😉

  8. Mark zegt:

    Geen speld tussen te krijgen 🙂

  9. Selma zegt:

    Dank jullie allemaal voor de puntige reacties.
    Ik had er eigenlijk nog iets aan toe willen voegen,
    en doe dat nu maar:

    Higgs = God
    Higgs = een mens
    Ik ben een mens
    Ik ben God

Schrijf hier je reactie

