Cartoon van de straat (25)

Ideetje voor MacDonalds. De prijs staat er ook al bij

Over Selma

Maarten Lutherschool 1958
Dit bericht werd geplaatst in Cartoons van de straat, Uncategorized. Bookmark de permalink .

13 reacties op Cartoon van de straat (25)

  1. Stefania zegt:

    Je hebt er oog voor.

  2. joost tibosch sr zegt:

    Je moet wel heel oplettend rondkijken..of heb je een voorraadje liggen van dit soort foto’s! (Trouwens ook dan heb je oplettend rondgekeken..)

  3. fulpsvalstar zegt:

    Ik had een oom, die heette W.C. Valstar.

  4. Johan zegt:

    Euro of dollar?

  5. Selma zegt:

    Marjelle, Stefania, Joost,
    dank jullie voor je grappige reacties.
    Ik zeg altijd maar dat ik kijker van beroep ben.
    En ik ben geen zoeker, op geen enkele manier.
    Maar soms laat iets zich vinden.
    Er ligt hier een heeeleboel gekheid op een stokje šŸ˜‰

  6. Selma zegt:

    Johan,
    monopolygeld natuurlijk!

  7. Selma zegt:

    Fulps,
    vroeger hadden de ambtenaren der Burgerlijke Stand de plicht om kinderen te beschermen tegen al te belachelijke namen die ouders hen wilden geven.
    Ik heb het altijd bizar gevonden dat ze geen rekening met initialen als W.C. hielden.
    Zo heb ik er vroeger zelf wel last van gehad dat ik S.S. heet.
    Bij Valstar krijg ik trouwens associaties met vallende ster šŸ˜‰

  8. Th Balvers zegt:

    Kan het niet laten om melig te vermelden: W.C. Bril (geen familie van…)

  9. Selma zegt:

    Theo,
    bestaat die persoon echt?
    Zijn ouders zouden opgegraven moeten worden en alsnog geƫxecuteerd.

  10. Dwarsbongel zegt:

    Ik had een collega met de initialen W.C., en een achternaam die je met de agrarische sector in verband zou kunnen brengen. Ik zal hem beschermen door die niet te noemen, want het is een heel aardige jongen.

  11. Selma zegt:

    Dwarsbongel,
    heel netjes van je. Maar alweer: wat een stomme ouders.
    Wat die W. en C. van mijn plaatje betreft: waarom schrijven ze niet C. en W.?

    De volgorde waarin een setje mensen zich presenteert is, denk ik, veelzeggend over de verhoudingen in de relatie:
    Mannetje voorop = mannetje is de baas.
    Vrouwtje voorop = vrouwtje is de baas, of mannetje is galant.
    Als ik geboorteadvertenties lees, verbaas ik me erover dat mannetje zo vaak voorop staat.
    Hij kan toch wel Ć©Ć©n keer vrouwtje voorop zetten, in dit geval, wanneer vrouwtje toch het hele bloederige karwei in haar eentje geflikt heeft.
    Maar nee, het trotse mannetje is de advertentiezetter, en hij is immers vader geworden.
    Sommige mensen zijn zo simpel.

  12. En ik had een zus die W.C. heette en die slecht tegen grapjes kon als het grapjes over haar zelf waren. Dus schreef ze consequent W.Chr. in plaats van W.C.

Schrijf hier je reactie

