Cartoon van de straat (24)

Geen cartoon om te lachen.
Het lag zomaar langs de weg, ik heb er niets aan veranderd

Over Selma

Maarten Lutherschool 1958
Dit bericht werd geplaatst in Cartoons van de straat, Smeerlapperij, Uncategorized. Bookmark de permalink .

13 reacties op Cartoon van de straat (24)

  1. Reine jRagolo zegt:

    Ik denk wel eens om alle single handschoenen te verzamelen. Als je er maar genoeg verzamelt krijg je vanzelf handzame setjes.

  2. selmasalo zegt:

    Reine, wat grappig.
    Daar heb ik vorig jaar een blog over geschreven:

    https://selmasalo.wordpress.com/2010/12/04/kroniek-van-een-armetierige-93-handschoenen/

    Maar deze handschoen was te oud en vies om ee te nemen en in de wasmachine te doen.

  3. Reine jRagolo zegt:

    Ik schaam me dat ik zo’n beroerd geheugen heb. Ik vertrouw er op dat jouw werkgebied beperkt is tot Zuid-Kennemerland zodat ik bereik ben om de rest van de randstad onder mijn hoede te nemen. En misschien kunnen periodiek een ruilbeurs organiseren om onze setjes te optimaliseren.

  4. Reine jRagolo zegt:

    Excuses voor de taalfouten maar daar was ik bij het VKblog toch wat erg verwend.

  5. selmasalo zegt:

    “Onder mijn hoede”… daar kom je met een idee!
    Ik zie best vaak hoofddeksels liggen, alleen houd ik niet van iets op mijn hoofd, dus die fiets ik voorbij 😉

  6. Reine jRagolo zegt:

    Het wordt de komende weken zo koud dat je maar beter een lekkere muts opzet.
    Ook al heb je er een hekel aan dan blijft het een goed bedoeld advies.

  7. Appelvrouw zegt:

    Een zwerver kan het niet geweest zijn die dat achterlaat,
    maar wie wel? En waarom?

  8. kitty zegt:

    Karton van de straat dus, deze keer……………

  9. lebonton zegt:

    wel veelbelovend dat het woord ‘opruiming’ voorkomt.

  10. ottovo zegt:

    die vuilbakken lieten, als dank voor aangenaam verpozen, aan ons de blikken en de dozen.

  11. selmasalo zegt:

    Appelvrouw,
    het is gewoon een close up van de berm die altijd vol weggewaaide rotzooi ligt. Handschoenen worden veel verloren in de winter, door fietsers, wandelaars, kijk maar op straat.
    Zwervers verliezen geen handschoenen, die vinden ze alleen maar, en dragen ze. Gewoon twee verschillende.

  12. selmasalo zegt:

    Kitty, die zit! 😉

    Lebonton, ojee, dat was de clou geloof ik 🙂

  13. selmasalo zegt:

    Ottovo,
    ach, zo is het leven. Volwassenen opvoeden gaat niet meer.
    We zullen de rommel zelf moeten opruimen:
    https://selmasalo.wordpress.com/2011/11/25/ik-erger-mij-niet-aan-zwerfafval-ik-ruim-het-op/

Schrijf hier je reactie

