Cartoon van de straat (23)

Over Selma

Maarten Lutherschool 1958
Dit bericht werd geplaatst in Cartoons van de straat, Kunst & zo, Smeerlapperij en getagged met , , , , , , , , , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

11 reacties op Cartoon van de straat (23)

  1. kitty zegt:

    Pfff!

  2. Stefania zegt:

    Een ware kunst 🙂

  3. selmasalo zegt:

    Kitty,
    zeg dat wel! Het territorium is in elk geval dubbel afgebakend…

    Stefania,
    dat heet dan copro-art, ontdekte ik al googelend. Bestaat echt 😉

    Kijk maar: http://skill.ru/artwork/169025/

    Of: http://en.wikipedia.org/wiki/Artist's_shit

    Heel leuk en serieus is deze: http://www.thefirstmonkey.com/Productlijn_Dierbaar.html

    En dit soort is er ook: http://www.saberespractico.com/el-tintero/el-corpo-art/

  4. Appelvrouw zegt:

    he getsie! moet je de onderkant van mijn schoenen zien als ik ben wezen steppen!
    Je hebt dit toch niet zelf zo neergezet he?

  5. selmasalo zegt:

    Appelvrouw toch!
    …”zelf neergezet”…
    Die reactie kreeg ik ook al bij mijn hartje van koeienpoep, 4de foto):
    https://selmasalo.wordpress.com/2011/11/13/liefde-in-de-duinen-van-harte/

    Zelf creëren, nee, daar ben ik te bescheten voor 😉
    Als ik al iets zèlf zou willen maken van stront, dan zou het de strontkop van Mark Rutte zijn,
    van Henk Bleker, Marja van Bijsterveldt, Maxim Verhagen, Gerd Leers, Melanie Schultz, Edith Schippers, Henk Kamp, Piet Hein Donner, Geert Wilders, enzovoort.
    Wat een bak vol shit, dit kabinet!

  6. Meeste “kunst” is shit….

  7. selmasalo zegt:

    ‘Ik, Pierre van de Kletersteeg, vind de meeste kunst shit’

    lijkt mij een juistere opmerking.

  8. Nee hoor; de meeste kunst-of wat daar voor moet doorgaan–is waardeloze troep.
    Er staan opslagruimten vol met rotzooi uit de contra prestatatie dagelijks veel geld te kosten….
    In een lange periode werden tuthola’s en burgerturven die te stom waren om te studeren en te lui om te werken en waarvan pappie goede baan had naar de “kunst academie” gestuurd, om opgeleid te worden tot matereaal verpester….

  9. Met mij, denkt meer dan de helft van de bevolking er zo over…

  10. selmasalo zegt:

    Kleet,
    die opslagruimtes van de contraprestatie zijn sinds een jaar of vijf opgeheven: alle werkstukken zijn aan de kunstenaars (die ze terug wilden hebben) gratis teruggegeven, en de rest is verkocht of weggegooid.
    Je beschrijft maar een korte periode uit de lokale kunstgeschiedenis, van 1956 tot 1987.
    De wereld van de kunst is zoveel groter, niet alleen wereldwijd, maar ook vele millennia oud.
    In dat licht bezien is jouw opmerking gewoon kortzichtig, zo niet dom.

    Wat de volgende opmerking van jou betreft:
    “Met mij, denkt meer dan de helft van de bevolking er zo over…”

    O ja? Heb je ze geïnterviewd en geteld dan?
    En betreft het de Nederlandse of de Roemeense bevolking?

    Oh, ik weet het al. Jij behoort tot die meerderheid die of analfabeet is, of Wilders-stemmer, of zelf helemaal niks kan, en daarom rancuneus is tegen iedereen die een leuk leven probeert te leiden, bijvoorbeeld als kunstenaar.

  11. Nee hoor, ik behoor tot die groep, die die kunstenaars–lees: verwende middenklassertjes, die te stom zijn om te studeren en te lui om te werken en arrogant genoeg om zichzelf supermens te vinden–niet langer willen betalen voor een non productief leven.
    laat ze maar hun eigen geld verdienen.
    Als ze goed genoeg zijn, krijgen ze vanzelf een goed inkomen.
    Zo niet, kunnen ze passend werk zoeken.
    vakken vullen of in de tuinbouw.

    Ik beheers trouwens 7 beroepen, heb een stuk of 30 apparaten ontworpen, waarvan er 9 worden nagemaakt in China, en heb een uitstekende vaktechnische reputatie. in 4 landen.

Schrijf hier je reactie

