Liefde in de duinen, van harte

Juliana & Bernhard

M. en wie ook weer?

Bella & dierenkerkhof Slingerduin

Grote grazer & wielrenner

Over Selma

Maarten Lutherschool 1958
Dit bericht werd geplaatst in Kennemerduinen, Uncategorized en getagged met , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

11 reacties op Liefde in de duinen, van harte

  1. Zilvertje zegt:

    Die laatste is zo leuk! Een geurend hart!

  2. selmasalo zegt:

    Ja Zilver, hoe verzint die fietser het?!
    Wat je geurig noemt…
    Ik fiets er altijd met een boog omheen, bang voor spetters,
    want verse zijn dik en nat 😉

  3. timmerark zegt:

    Hm…heb je die laatste echt niet in scene gezet?
    😉
    Dat zou ik mij nog kunnen voorstellen, je moet iets voor je kunst, je foto’s overhebben.

    Welke (andere, sorry) idioot zou er anders door heen fietsen? Daar kan ik met mijn pet van het klootjesvolk:( echt niet bij…

  4. selmasalo zegt:

    Nee Tim, ik heb hem niet in scène gezet. Kom nou!
    Het lag daar, toen ik aan kwam fietsen, prachtig midden op het stille zeeweg-fietspad.
    Ik heb de scène alleen maar gezien… Kijken is soms de enige kunst.

  5. Ximaar zegt:

    Aan het profiel te zien is de laatste een mountainbiker en zeker geen wielrenner.

  6. fulpsvalstar zegt:

    Allemaal mooi, zeker de laatste, zien zonder ruiken.

  7. selmasalo zegt:

    Ximaar, gelukkig, dan ben ik vrijgepleit van zulke kunst creëren,
    ik fiets op een antieke Batavus 🙂

    Fulps, het valt best mee hoor: alle stront van herbivoren riekt weliswaar, maar stinkt niet echt.
    De rest wel. Daarom vinden we omnivorenpoep (mensen, varkens) en carnivorenpoep (honden) zo goor…

  8. Die wielrenner hakt erin!

  9. Selma zegt:

    Kitty, hij zal het wel expres gedaan hebben, dat is geloof ik ook de kick van de mountainbike:
    dat je overal op grillig terrein en ondergrond kunt rijden 😉

  10. maccie123 zegt:

    En toch, ik ruik het hier. Sterke foto dus.

  11. Selma zegt:

    Maccie,
    misschien moet je even onder je schoenen kijken… dus… 😉

Schrijf hier je reactie

