Cartoon van de straat (21)

Over Selma

Maarten Lutherschool 1958
Dit bericht werd geplaatst in Cartoons van de straat, Uncategorized en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

3 reacties op Cartoon van de straat (21)

  1. knutselsmurf zegt:

    Verkoopt u poppenhuismeubeltjes ?

  2. renelouman zegt:

    Ik herkende meteen Beverwijk. Ik ben er maar een keer geweest, maar het heeft een onuitwisbare indruk op me gemaakt.

  3. Doet me denken aan de man met het grote geval.
    Daar was eens een man, en die was veel te groot geschapen; 50 cm.
    Dus hij kon alleen bij extreem dikke vrouwen terecht en zijn voorkeur was slank.
    Hij had al van alles geprobeerd, maar niks hielp.
    Ten einde raad ging hij naar een heks.
    De heks raade hem het volgende: ga naar het bos om klokslag 3 uur.
    Zoek een grote kikker; vraag hem ten huwelijk.
    iIedre keer als hij “nee” zegt ben je 10cm korter.
    Hij naar het bos en vroeg wil je met me trouwen?
    Nee–zo sprak de kikker.
    De man rende naar huis, rolmaat erbij, en jawel; nog maar 40 cm.
    De volgemde dag weer naar het bos; wil je met me trouwen?
    Nee, zo sprak de kikker lichtelijk geirriteerd.
    Man rende weer naar huis, meten, ja hoor 30cm.
    Hij dacht 20cm is eigelijk wel ideaal…
    Dus hij terug naar het bos: wil je met me trouwen?
    De kikker riep, nu echt kwaad: mankeer je wat aan je oortjes? NEE, NEE, NEE!!!!

Schrijf hier je reactie

