Cartoon van de Straat (16)

Over Selma

Maarten Lutherschool 1958
Dit bericht werd geplaatst in Cartoons van de straat en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

7 reacties op Cartoon van de Straat (16)

  1. fulpsvalstar zegt:

    Selma, ik vind dit een raar soort nederlands, wie verzint er nou zo’n tekst.
    Als ik het goed begrijp zou ik, -mocht ik op de zoptte gedachte komen op het strand te gaan rijden- weggesleept worden.
    Goed dat te weten…………….

  2. fulpsvalstar zegt:

    Sorry, “zotte” natuurlijk.

  3. selma zegt:

    Fulps, de “h” zal eraf gevallen zijn,
    de “h” van hahaha 😉

  4. Xiwel zegt:

    Hier in de stad hadden ze een aantal jaren terug een werkzaamhedenbord gemodificeerd. Er stond ‘fietsers af_tappen‘. Dus 4/5de van de s was weg. Niet zo’n gekke modificatie, het was midden in het kroegengebied. Het malle was nog dat ie bij een straatje stond wat binnen een voetgangersgebied ligt en waar fietsers niet eens mogen opstappen. 🙂

  5. selma zegt:

    @Xiwel,
    lijkt me werk van een wildkrasser 🙂

  6. assyke zegt:

    zo gek is dat niet, tegenwoordig moet je bijna toestemming vragen ouder te mogen zijn
    en als je die dan krijgt, waarom dan niet lekker op het strand:))

  7. Wille zegt:

    mooi bord, ik sloeg meteen wild aan het fantaseren over die ‘ontheffings ouders’… ontheven van wat? van het ouder zijn? of verlenen ze ontheffing.. dat zou ook kunnen..
    ach, het had zo mooi kunnen zijn, ontbreekt er alleen een ‘h’ 😦

Schrijf hier je reactie

