Cartoon van de straat (15)

Opleggers voor giga bossen hout…?

Over Selma

Maarten Lutherschool 1958
Dit bericht werd geplaatst in Cartoons van de straat en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

5 reacties op Cartoon van de straat (15)

  1. kuifje simon zegt:

    Dank voor de tip Delma, ik moet hout bestellen voor de wintervoorraad!

  2. fulpsvalstar zegt:

    @kuifje simon, nou snap ik pas wat Selma bedoelt.

  3. selmasalo zegt:

    @Kuifje toch!

    Delma?
    Hoe moet ik die naam nou weer duiden,
    zeker in dit verband?

    @Fulps,
    ik bedoelde naks šŸ˜‰
    ik vroeg me alleen iets af.
    Er staat toch een vraagteken achter?

  4. kuifje simon zegt:

    Was foutje geheel mijnerzijds Selma.
    Ik kom nog eens terug over je studie; interesseert mij !
    simongroet

  5. Apiedapie zegt:

    Dat moet onder politiebegeleiding.

Schrijf hier je reactie

