Goedemorgen allemaal! Deze zijn vrolijk: the day áfter the day after…

Over Selma

Maarten Lutherschool 1958
Dit bericht werd geplaatst in Kunst & zo en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

21 reacties op Goedemorgen allemaal! Deze zijn vrolijk: the day áfter the day after…

  1. BarbaraJansma zegt:

    Gaaf!!!!

  2. StadsfotograafVelsen zegt:

    @Barbara, dank je.
    Ik doe het al een jaar of 30 elke 1ste januari,
    heb er misschien wel duizend nu,
    moet er eens een maliënkolder van gaan breien 🙂

  3. maria-dolores zegt:

    Geweldig!!!!!!

  4. StadsfotograafVelsen zegt:

    @maria-dolores,
    het begint vanzelf, na een glas of twee,
    als je lekker aan het kletsen bent met veel andere champagnedrinkers,
    en met je handen niet meer te doen hebt dan champagne vasthouden of nootjes pakken,
    dan beginnen die handen vanzelf aan de kurk en zo te plukken…

  5. A C T U A L I T Y - C O L U M N - 1 zegt:

    Mevrouw,
    Nog alle Beste Wensen!!
    En zo te zien Pakt U de
    Draad al weer snel op
    In dit Nieuwe Jaar van
    De Twee Duizend E L V E N !!
    Gr, J,-

  6. StadsfotograafVelsen zegt:

    Dat is mooi Joshua:
    als ik nog 30 jaar leef,
    heb ik inderdaad misschien 2000 11ven,
    en twee mailiënkolders.
    1 voor jou

  7. Aad Verbaast zegt:

    Leuk die familie draadstaal. Ze maken er een vrolijke bende van!

  8. StadsfotograafVelsen zegt:

    @Aad, laten we het nieuwe jaar in dansen, en blijven swingen!

  9. ghijsa zegt:

    geweldig!
    ik wist niet eens dat ik ook zo’n lekker ding in huis had.

  10. 100_woorden zegt:

    Een waardig opvolger van creatief met kurk http://www.youtube.com/watch?v=iiyGVvA6KfU

  11. StadsfotograafVelsen zegt:

    @ghijsa, et tu Brute…
    @100_woorden, en ook met jampotten, soepzakjes en roze servetten

  12. Blew zegt:

    Super! Ik vroeg mij al af waar je uithing. Ik had gehoopt op een reportage over de recente brand bij Tata.

  13. Selma zegt:

    @Blew, dank je. Ik zat bij de Kerstman op de Poolcirkel toen die brand er was…
    Maar vanuit mijn huis had ik er zicht op gehad.
    Een mens kan niet alles hebben!

  14. Blutch1 zegt:

    Ik vind ze leuk, maar sinds ik er een gymnastische kikker in zie raak ik dat niet meer kwijt.

  15. Selma zegt:

    @Blutch1,
    excuses dat ik je opzadel met verkeerde gedachten,
    het was maar een greep,
    ik had er ook een invalide rat bij kunnen doen.

  16. Beukmans zegt:

    Mag ik gepast jaloers zijn?
    Als ik een ietsiepietsie in de buurt van zoiets creatiefs zou willen komen dan heb ik eerst al die flessen vol nodig en het zou meteen mijn levenswerk worden want dat overleef ik niet.
    Knap hoor!

  17. Selma zegt:

    Als het maar nergens over gaat, ja, dan kan ik wel eens knap zijn…
    Nutteloosheid als levensdoel,
    onder het motto: er moet meer en meer gelachen worden

  18. cor3306 zegt:

    vind het prachtig lijkt een kikker die touwtje springt( zie Blutch) je bedoelt toch niet dat 2011 een kruiwagen vol kikkers gaat worden…..nee
    !!!

  19. Selma zegt:

    @Cor, veel kikkers zijn een teken dat het goed gaat met schoon slootwater,
    dus mij kunnen het er niet genoeg zijn!
    Maar ik zal ook eens een mensenvrouwtje kneden

  20. paco painter zegt:

    Kunstig

Schrijf hier je reactie

