The day after…

Over Selma

Maarten Lutherschool 1958
Dit bericht werd geplaatst in Smeerlapperij en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

18 reacties op The day after…

  1. BarbaraJansma zegt:

    In het straatje waar ik was werd er onmiddelijk opgeruimd. Dit is vies!
    Grappig, je blog heeft dezelfde titel als de mijne!
    De beste wensen!

  2. ghijsa zegt:

    wat een zooi
    en moeder mag het zeker weer opruimen

  3. Selma zegt:

    @ghijsa, je bent taakgestraft in dit leven, of je bent het niet

  4. BarbaraJansma zegt:

    Heb ik iets geks gezegd? In dat geval, excuus.

  5. Selma zegt:

    @Barbara, jouw blog is niet zo goor tenminste 😉
    en je straatje was dan zeker niet in Amsterdam.
    Daar liep ik vanmiddag een paar uur rond,
    en kreeg er niet zo’n hoge dunk van de mensheid…

  6. BarbaraJansma zegt:

    Wel hoor, vlakbij het leidseplein was het, en er werd geveegd door 16-jarigen (!)

  7. martin zegt:

    Mijn zoon moest vandaag driekwartier wachten voordat hij kon komen spelen of meehelpen opruimen. Hij koos tot mijn schande en opluchting het eerste. Vooral de laatste: tuhhh gooor.

  8. Selma zegt:

    @Barbara,
    Zozo! De 16-jarige hoop voor de toekomst!
    Maar ik liep ook niet echt door de Vogelaarwijkjes:
    Haarlemmerstraat, Prinsengracht, Zeedijk, Kloveniersburgwal…
    Alleen op de Zeedijk veegde een Chinees zijn stoepje schoon.
    Maar: koninginnedag is erger

  9. Selma zegt:

    @martin, ja, die laatste drie zijn fraai hè?

  10. maria-dolores zegt:

    ik vind alleen die kerstmanluchtballon (?) leuk

  11. svara zegt:

    hemeltje lief……
    was jij maar wat vaker hier
    op deze aardkloot
    voor jou en allen die je lief zijn in elk geval een hemel op aarde gewenst in goed gezondheid

  12. Selma zegt:

    @maria-dolores,
    hij fluisterde met zijn tuitmondje: "neem me mee, neem me mee"
    maar ik was alleen geïnteresseerd in vuilnis.
    Nu ik de foto zie heb ik er spijt van 🙂

  13. Selma zegt:

    @svara, wat een grappige wens:was jij maar wat vaker hier
    op deze aardkloot

    Moet ik me een paar keer reïncarneren? 😉
    Maar dank je wel…

  14. bromsnor zegt:

    Om enkele foto’s moest ik wel lachen. Wat een zootje.
    Ik heb tegen de verwachtingen in toch ook geknald gisterenavond (bezoek met veel vuurwerk) maar vandaag netjes opgeruimd. En de lege flessen uit de tuin gevist. Goed van mij he?
    Ik wens je een goed 2011.

  15. Selma zegt:

    @bromsnor,
    goed gedaan jochie… 😉
    En wat lijk ik streng hè?
    Terwijl ik er gewoon lol in heb smerige foto’s te maken!

  16. Appelvrouw zegt:

    Wat een smeerpoetsen toch!

  17. Selma zegt:

    @Appelvrouw.
    smeer ja
    poetsen nee

  18. maria-dolores zegt:

    @Selma,
    ja, da’s herkenbaar.
    ik fotografeer vuilnis (meestal) ook alleen maar.
    en soms denk ik dan later: ik had het ook mee naar huis kunnen nemen.
    maar dààr heb ik dan ook spijt van…

Schrijf hier je reactie

