Smikkelen bij de Smulhoek, of zo

Sterbastion, Velserbroek

Gallepromenade, Velserbroek

Pontplein, Velsen-noord

Marktplein, IJmuiden

Velserduinplein, IJmuiden

Over Selma

Maarten Lutherschool 1958
Dit bericht werd geplaatst in Lekker eten! en getagged met , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

5 reacties op Smikkelen bij de Smulhoek, of zo

  1. Fulps zegt:

    Bij mij is van een buikje alleen de plaats aanwezig en dat wil ik zo houden…dus geen vette happen.

  2. StadsfotograafVelsen zegt:

    Nu snap ik de overeenkomst tussen mijn foto’s: het vet… šŸ˜‰
    Ik ben daar ook vrij plat, gelukkig,
    tegenwoordig dan sinds ik zoveel fiets

  3. Vogel-vrij zegt:

    Krijg je trek van…
    ff een boteram met kaas smeren:-)

  4. martien zegt:

    Waarom zijn de Nederlanders zo dik tegenwoordig? Nu snap ik het pas. :-))

  5. StadsfotograafVelsen zegt:

    Ik zou eigenlijk wel eens zo’n bakkerij willen zien,
    waar die enorme polyester happen geproduceerd worden…

Schrijf hier je reactie

