Respect man!!

Over Selma

Maarten Lutherschool 1958
Dit bericht werd geplaatst in Cartoons van de straat en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

10 reacties op Respect man!!

  1. Ghijsa zegt:

    Respecteer altijd een vrachtwagen
    al was het maar omdat ze groot en sterk zijn.

  2. StadsfotograafVelsen zegt:

    Aha, dat is de betekenis van respect:
    respecteer mij, want ik ben sterk en jij bent klein.
    Andersom kan niet hè?

  3. Ghijsa zegt:


    Respect! Why? Because it is the right thing to do!
    Als ik in mijn graf zou liggen zou ik me eens lekker omdraaien.

  4. vuurjuffer zegt:

    een handelsnaam

  5. Pilgrimheart zegt:

    Mooi! En de bijzitter neemt een foto van jou.

  6. Blutch1 zegt:

    Respect en ontzag worden een beetje verwisseld vrees ik.

  7. StadsfotograafVelsen zegt:

    @Pilgrimheart, leuk dat je dat opmerkt.
    Het waren Duitsers, ze vonden het komisch dat ik foto’s van hun wagen maakte,
    dus we kletsten wat, en fotografeerden toen elkaar.
    @Blutch, dat zal het zijn.

  8. StadsfotograafVelsen zegt:

    @vuurjuffer,
    ik heb eens gegoogled op bedrijven, en inderdaad:
    Respect Beheer & Management BV
    Respect Textiles BV
    Respect Pensioenadvies BV
    Respect Cleaning Services
    Respect Zorggroep
    Brainstorms – Crematorium Deep Respect BV
    Vooral die laatste maakt nieuwsgierig!

  9. Blutch1 zegt:

    =Crematorium Deep Respect BV=
    Wat raar, als dat nu een begrafenisonderneming was geweest.

  10. StadsfotograafVelsen zegt:

    @Blutch, ik kopieerde blindelings wat.
    Blijkt dat dat ‘brainstorms’ er niet bijhoort,
    en dat het om een condoleanceweblog gaat.

Schrijf hier je reactie

