Op het droge. Bootjes (4)

Scheepswerf Van Laar, Westerduinweg, Rondweg

 

 

 

 

Nautor’s Swan, Kennemerboulevard

 

Badweg, entree Seaport Marina

Seniorenflat Bellatrixstraat

Halkade, Bik en Anoldkade

Promarine, Eendrachtsstraat Velsen-noord

RC de Ruimte, J.P. Coenstraat

Matroos, Trawlerkade

Over Selma

Maarten Lutherschool 1958
Dit bericht werd geplaatst in Bootjes, al wat drijft of vaart en getagged met , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

7 reacties op Op het droge. Bootjes (4)

  1. lebonton zegt:

    ze blijven hopen, op wellicht wat later
    het voelt onwennig zo zonder water

  2. ghijsa zegt:

    ach meisje loos,
    wou je niet varen
    met al die storm en tegenweer
    gaan varen als een lichtmatroos

  3. Vogel-vrij zegt:

    De een na laatste foto…
    Daar zijn de Batavieren dus de Rijn mee afgezakt….?

  4. BarbaraJansma zegt:

    Die tweede van boven, hoeveel kachels hebben die lui aan boord? Die opbouw van de derde is wel erg cool.
    Leuke serie!

  5. StadsfotograafVelsen zegt:

    @Lebonton, leuk, het is bijna Sinterklaas… 🙂
    Misschien dat hij iets kan betekenen voor de verlangende bootjes
    @ghijsa, alweer zo’n liedje van verlangen.
    Meisje wil ik elke dag wel gaan varen, maar de bootjes zijn onwillig.
    @Vogel-vrij, bedankt voor de uitleg. Dat is het.
    Ik geef het meteen door aan de Archeologische Werkgroep hier!
    Nu staat dit cultuurbezit als kunst in de regen te verkommeren.
    @Barbara, 30 schat ik, inclusief stalen balkenskelet om ‘m rechtop te houden.
    Het is een prachtige werf, ik geniet me altijd suf als ik daarlangs fiets.
    Elke week weer nieuwe mooie boten op het droge.
    In een volgend leven wordt ik werfbaas.
    Of nog beter: meeuw, dan kan ik er hele dagen in zalig nietsdoen rondhangen.

  6. martin zegt:

    Nog een bootje in het droogdok en je serie is misschien compleet.

  7. StadsfotograafVelsen zegt:

    @Martin, heb jij een droogdok in IJmuiden gezien?
    Ik niet. Zou het wel eens willen.
    Lag ooit in Hamburg met een schuit in een droogdok.
    Is erg indrukwekkend.

Schrijf hier je reactie

