Allerzielen, en een beetje morsig met de as uit Crematorium Westerveld

Gisterenmiddag op het strand bij de Zuidpier.

Iemand heeft de restjes van zijn geliefde uitgestrooid, met mooie bloemen erbij.

Maar geen rekening gehouden met het getij.

Het witzwarte gruis links is de as

Over Selma

Maarten Lutherschool 1958
Dit bericht werd geplaatst in Begraafplaatsen, Sluizen & Pieren van IJmuiden, Strand en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

10 reacties op Allerzielen, en een beetje morsig met de as uit Crematorium Westerveld

  1. Kitty Schoenmakers zegt:

    Het heeft wel wat, dit bloementapijt.
    Inmiddels wellicht meegenomen, een tijdje later.

  2. StadsfotograafVelsen zegt:

    @Kitty, het was gewoon idyllisch.
    Ik riep meteen tegen mijn familie: zo wil ik het ook, maar dan vanaf de pier…

  3. Apiedapie zegt:

    Maar ook zo is het mooi.

  4. StadsfotograafVelsen zegt:

    Het regende ook nog…

  5. A C T U A L I T Y zegt:

    Eigenlijk moet ik huilen
    als ik dit zie…
    Maar gelukkig ben ik
    al verstrooid..
    Maar toch weer knap
    dat U dit tegen kwam..
    Stop mij maar in
    een : } } Kerstbal………
    Tot dan……………………..

  6. BarbaraJansma zegt:

    Ai, zo gaat dat…. Toch wel mooi, dat een gebaar terugspoelt. Omdat het niks zegt over het gevoel.

  7. assyke zegt:

    mens, roos,zand en water
    wat wil een ziel nog meer?

  8. Kati67 zegt:

    Toch wel mooi… al lijkt mij dat uitstrooien dan weer niks… het levert in elk geval een mooi plaatje op!

  9. StadsfotograafVelsen zegt:

    @Joshua, niet huilen, anders blijf je aan de gang toch? šŸ˜‰
    Wat kerstballen betreft, ik vrees dat ik die zondag in december ergens ver weg bij de Kerstman op schoot zit!
    @Barbara, alleen spoelde dat gebaar terug naar niets vermoedende wandelaars (terwijl de strooiers nergens meer te bekennen waren). Mijn kleindochter begon vrolijk die bloemen op te rapen, en daar werd ik toch minder vrolijk van.
    @Assyke, insgelijks. Maar mijn as mogen ze met goede wind en sterke stroming van het puntje van de pier afgooien!
    @Kati67, het duurt kort of het duurt lang, alles vergaat op een dag tot gruis. Ik ben van kort.

  10. svara zegt:

    en hier ben ik dan om ook (weer) een kijkje te nemen
    wat een foto en een situatie
    dat verhaal van je kleindochter….
    die ziel was allang vertrokken en glimlachtte misschien om die bezorgde opa
    voor jou ook heel hartelijk dank voor jouw bijdrage voor de thema-dag
    wat een feest
    wat een verscheidene bijdragen
    ik ben nog niet op de helft.
    met een groet
    svarahttp://www.vkblog.nl/bericht/354529/

Schrijf hier je reactie

