Het was een heerlijke herfstige zondag, aan het Kerkpad te Santpoort

Over Selma

Maarten Lutherschool 1958
Dit bericht werd geplaatst in Santpoort en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

14 reacties op Het was een heerlijke herfstige zondag, aan het Kerkpad te Santpoort

  1. Ghijsa zegt:

    pril geluk

  2. tónárd-lebonton zegt:

    het jonge stel.

  3. StadsfotograafVelsen zegt:

    Ik vond ze echt tof. Heb vijf uur gefietst maar dit was het vrolijk makendste wat ik zag.
    Ze hadden ook achter de geraniums kunnen blijven,
    maar ze zaten daar samen lekker te genieten met een thermosfles en bekertjes.
    Zo wil ik het later ook, knus met een vriendje,
    als we eventueel van twee wielen naar vier zouden moeten…

  4. Louise zegt:

    Je houdt van mensen, dat kan niet anders..

  5. StadsfotograafVelsen zegt:

    @Louise: van sommige mensen.
    In elk geval van mensen die er ondanks alles iets leuks van maken šŸ™‚
    Om klagers en agressievelingen loop ik met een grooooote bocht heen

  6. Aad Verbaast zegt:

    Ziet er goed uit. Een knusse ontmoeting.

  7. StadsfotograafVelsen zegt:

    @Aad, ik kreeg de associatie van twee konijntjes die even hun holletje waren uitgekomen om zich te warmen…

  8. actuality zegt:

    Heerlijk Free – Wheelen
    In Prachtig Voorjaar
    op Herhaling………………..

  9. Ingrid van den Bergh zegt:

    je ziet dat de zon al lager staat

  10. StadsfotograafVelsen zegt:

    @Ja Joshua, zie je ons voorland? Op een dag in de toekomst kom ik met mijn scootmobiel naar jouw bejaardenhuis, en ontvoer je zo’n middagje. Maar voor die tijd kom je hoop ik gewoon nog eens lekker fietsen, in de lente inderdaad, want herfst- en winterfietsen is voor mij graag eenzaam avontuur
    @Ingrid, nog 71 dagen en dan staat de zon op z’n laagst, maar het goede nieuws is dattie dan weer een half jaar lang steeds hoger komt.

  11. svara zegt:

    een voorbeeld!

  12. Ingrid van den Bergh zegt:

    jouw glas is ook altijd halfvol, nietwaar fotograaf?

  13. StadsfotograafVelsen zegt:

    @Svara, alweer: me too…
    @Ingrid, ik probeer het.
    Onder het motto: een uur duurt net zo lang als je chagrijnig bent als wanneer je vrolijk bent.
    Dan kun je maar beter vrolijk (proberen te) zijn

  14. Ingrid van den Bergh zegt:

    mee eens;-))

Schrijf hier je reactie

