"O solitude, my sweetest choice…"

O solitude, my sweetest choice…

Over Selma

Maarten Lutherschool 1958
Dit bericht werd geplaatst in Muziek, Vogels en getagged met , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

12 reacties op "O solitude, my sweetest choice…"

  1. A C T U A L I T Y zegt:

    Tjiezus Wat Mooi: Breek me de Bek niet open
    Zeg ik bij het Aankijken van deze Foto…………..
    En zo te zien, kun je weer Foto’s plaatsen…….
    Groet van een vreemde Vogel…………………………

  2. StadsfotograafVelsen zegt:

    Ja ja, VK-blog hopt van bug naar bug, maar ik ben geduldig.
    Als opladen niet lukt ga ik even wat anders doen en dan lukt het later op de dag wel, groetjes!

  3. zelfstandig_journalist zegt:

    Mooie foto. Bij mij is het nog steeds niets wat lay-out betreft.

  4. StadsfotograafVelsen zegt:

    @zelfstandig_journalist, geduld, en een mooi muziekje erbij opzetten, dat helpt 😉

  5. Fulps Valstar zegt:

    Juweel van een foto,
    met aanbeveling.

  6. jeetjemina zegt:

    De spreker op een been!
    Gaat het dan beter?
    gr eva

  7. Ghijsa zegt:

    Ik heb per ongeluk hard op zijn onderste snavel gerukt omdat ik hoopte op de tonen van purcell
    nu heeft hij er nog maar één, sorry

  8. StadsfotograafVelsen zegt:

    @Fulps Valstar, dak u zeer
    @Jeetjemina, een mens vraagt zich af waar dat andere been (zo lang) uithangt… 😉

  9. StadsfotograafVelsen zegt:

    @Ghijsa, oprukken?
    Dierenvriendin toch!
    Maar knap dat je zo dichtbij kon komen.
    Dat wou ik ook, maar hij vloog weg (met twee benen achter zich aan)

  10. assyke zegt:

    in de zomer van 92 purcell op mijn walkman
    dwars door de duinen van Texel
    heel bijzonder om geisoleerd door muziek door natuur te dwalen
    of ik toen grutto’s heb gezien weet ik niet meer
    maar wel veel andere foto’s
    ondanks de techniekperikelen is het je toch wonderbaarlijk goed gelukt
    al is dat toch meer de standplaats van een meeuw, maar dat weet die grutto natuurlijk niet;-)

  11. peterus zegt:

    Mooie foto. Bij aankomend avondlicht met een zweem van zacht rood in de lucht zo vermoed ik.groet

  12. Pingback: Half rondje Noord-Holland | Er was eens…

Schrijf hier je reactie

