Mist in de IJmondhaven

Over Selma

Maarten Lutherschool 1958
Dit bericht werd geplaatst in Cartoons van de straat, Sluizen & Pieren van IJmuiden en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

13 reacties op Mist in de IJmondhaven

  1. renelouman zegt:

    Goed dat het erbij staat.
    Woon je in dat rijtje vlak voor de sluizen? dat dacht ik in je header te kunnen zien, maar dan moeten de achterliggende hoogovens weggeshopt zijn.
    prachtige foto trouwens vergeet ik er nog bij te zeggen.

  2. StadsfotograafVelsen zegt:

    Nee, daarachter in een lelijke flat met mooi uitzicht: naar het zuiden de visafslag en de vissershaven, naar het westen de pieren en het zeegat (als de dfds er niet ligt) en naar het noorden de hoogovens, met zijn nachtlichtjes.
    Kom een volgende keer maar koffie drinken. Bus 74 stopt voor de deur.

  3. Blew zegt:

    Wat een schoonheid! Liever in een lelijke flat met mooi uitzicht dan andersom…

  4. Ghijsa zegt:

    En zo ging Fogg in tachtig dagen de wereld rond,
    om overal een klein fogje achter te laten
    in rust, want hij was de rust zelve

  5. Ghijsa zegt:

    Of telt deze soms ook niet?

  6. Joost zegt:

    mooie vondst

  7. StadsfotograafVelsen zegt:

    @Joost, wij zoeken niet, we zij geen zoekers, we vinden af en toe wat. Dat leer ik mijn kleinkinderen op onze wandeingen. Kijken maar.

  8. Joost zegt:

    Vinden kun je niemand leren

  9. peterus zegt:

    Goed!

  10. martin zegt:

    De foto klinkt als vloeken tegen de mist. Mooi is ie.

  11. StadsfotograafVelsen zegt:

    Allen bedankt voor uw complimenten, ik ben er zelf ook nogal tevreden over.
    Zero fotoshop hè, gewoon ouderwets op de juiste tijd op de goede plek šŸ˜‰
    @Ghijsa, alle beetjes tellen. Ik zat die deftige arkest maar een beetje te stangen.

  12. sprakeloos zegt:

    Wat leven we in een overgeorganiseerd land, morgen ook nog een vliegtuig in de lucht dat zon in de atmosfeer schrijft
    Mooie foto

  13. StadsfotograafVelsen zegt:

    @sprakeloos. Zo is het, als ik zo’n beetje aan het fietsdwalen ben, in dat lege verlaten stuk van de haven, en zie ineens zoiets, dan denk ik dat hogerhand dat daar even voor mij heeft neergezet. En zelfs dat het decor achter mijn rug weer wordt afgebroken šŸ˜‰

Schrijf hier je reactie

