Weer of geen weer, naast de Noordpier wordt gesurft, gewindsurft en gekitesurft

Over Selma

Maarten Lutherschool 1958
Dit bericht werd geplaatst in Sluizen & Pieren van IJmuiden, Strand en getagged met , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

6 reacties op Weer of geen weer, naast de Noordpier wordt gesurft, gewindsurft en gekitesurft

  1. Ghijsa zegt:

    bries – breezer – briest

  2. assyke zegt:

    die bovenste foto is magnifiek
    vanwege de schaduw op het zand
    nederland surfland;-)

  3. StadsfotograafVelsen zegt:

    @Ghijsa, Assyke, deze foto’s zijn zwak Wat daar ècht gebeurt, als ik dat eens kon pakken in een plaatje… Ik ga er mijn best voor doen. Wist je dat die luitjes nog met blote voeten surfen als onder nul is?

  4. Glaswerk zegt:

    @StadsfotograafVelsen:als ik dat eens kon pakken in een plaatje
    In dit blog laat je overwegend overzichtsfoto’s zien.
    Misschien dat je meer kunt pakken door in te zoomen op een detail, bijvoorbeeld door de gezichts- of lichaamsexpressie van een kite-surfer in actie te vangen.

  5. assyke zegt:

    toch vind ik die bovenste erg mooi
    en dat het overzichtsfoto’s zijn is in deze helemaal niet erg
    want al die bonte schermen in de lucht geeft een heel mooi effect
    rene louman had eergister een close-up van een kite-surfer
    dat was inderdaad heel bijzonder

  6. StadsfotograafVelsen zegt:

    @Glaswerk, dank je voor de tip, je hebt gelijk. Als ik er weer ben, zal ik de tijd nemen. Die dag had ik eigenlijk zin in een leeggewaaid strand, en liep wat bozig klik-klik te doen. Al die rommel op dat lelijk omgeploegde zand, het is te zien dat ik er toen niet echt zin in had.
    Maar die surfers zijn een reportage meer dan waard. Heel grappig is ook hoe ze zich ongegeneerd omkleden. Dan kom je doodonschuldig aanfietsen en staan er ineens poedelnaakte luitjes.
    @Dank je wel Assyke, ik ga nu naar Rene Louman kijken!

Schrijf hier je reactie

