Opkomst

(Corusterrein, Rooswijkweg Velsen-noord)

Over Selma

Maarten Lutherschool 1958
Dit bericht werd geplaatst in Cartoons van de straat en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

11 reacties op Opkomst

  1. martin zegt:

    Niet de zon die ik verwachtte.

  2. StadsfotograafVelsen zegt:

    Nee Martin, de winterschilder

  3. Vogel-vrij zegt:

    Een foto met een verhaal….
    De trapleer die in het gras ligt is saillant…

  4. StadsfotograafVelsen zegt:

    @Vogel-vrij. Dat vroeg ik me ook af: waarom liggen ze d’r allebei half bij, en gaat het toch over opkomst.
    Werd er een beetje duizelig van. Van het toeval hier langs te fietsen.
    Op sommige vragen bestaat geen antwoord.
    Die wetenschap stelt me erg gerust.

  5. vuurjuffer zegt:

    hij komt toch op……

  6. Draver zegt:

    Zo kom je de dag wel door.

  7. 100_woorden zegt:

    Ik zie hem eerder ten onder gaan, die man in het wit, of is het een "kunstschilder"?

  8. StadsfotograafVelsen zegt:

    @Vuurjuffer, meteen na de foto stond hij op en begon een beetje grimmig te informeren…
    @Draver, de hele dag lekker zinloos fietsen, dat weet jij toch als weinig anderen? šŸ™‚
    @100_woorden, geen kunst. Of juist wel? Een baan, dwang, jaarlijks.
    Schildertje kan daardoor tenminste wel elke dag Coca cola bij Albert Heijn kopen, een drive-in in Almere bekostigen en 1 keer per jaar all inclusive naar Turkije. Iedereen blij. Ik wel in elk geval.

  9. Zich van Verre zegt:

    De opkomst valt tegen. Maar zo is het wel lekker rustig. Mijn moeder komt uit Velsen. En ze heette:…Duijn.

  10. Verbaas zegt:

    ik herken het plekje, de man niet.

  11. StadsfotograafVelsen zegt:

    @Verbaas, jij komt daar ook wel eens op?

Schrijf hier je reactie

