Hoe fotografeer je jezelf op een kameel?

Fietsend door de Hoofdstraat in Santpoort moest ik ineens uitwijken voor een kameel.
Wat?
Een kameel.
Ik had haast, maar kon toch niet doorrijden zonder een plaatje te schieten

“Wilt u er ook eens op zitten?”
(Een kameel is toch een hem of een haar, en geen ‘er’…)
Maar op hem zitten klinkt een beetje scabreus. Ik liet het toch geen twee keer vragen

Maar hoe fotografeer je jezelf op een kameel?
Toen hij omdraaide zag ik het ineens.
Net iets te laat. Toen was de zon al achter me

Hij heeft er geen zin meer in. (Het was een hij). Paraderen voor een winkel.
Gelijk heeft-ie. Die malle mensen ook met hun flauwe pretjes…

Over Selma

Maarten Lutherschool 1958
Dit bericht werd geplaatst in Santpoort, Zoogdieren en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

6 reacties op Hoe fotografeer je jezelf op een kameel?

  1. A C T U A L I T Y zegt:

    en de K A R A V A A N D E L
    En Hij T R O K
    En hij trok verder……………….
    Geen Bult op mijn Hoofd
    die daar aan denkt…………..
    Maar Speel-goed en Intertoys Selma
    in combinatie met Kameel
    is voortreffelijk geschoten……………….
    Groet á Voús j,-

  2. assyke zegt:

    zo koppig als een ezel
    geweldig
    zit wel hoog zeker;-)

  3. StadsfotograafVelsen zegt:

    @Joshua, ik spaar ervaringen, en had van m’n leven nog nooit op een kameel gezeten. Dus ondanks de haast móést ik op het aanbond ingaan šŸ™‚
    @Ja Assyke, hoog!! En toen hij ineens ging lopen hobbelen schrok ik eerst.
    Maar ik wist niet dat een kameel zo elegant loopt, en zulke mooie zachte voeten heeft. Heel breed, echt om te aaien zo mooi!

  4. cor verhoef zegt:

    Zie je wel? De totale Islamisering van Nederland is nakende. Kamelen in het Nederlandse verkeersbeeld in de schaduw van duizenden minaretten. Ze zijn onder ons, de Muzelmannen. Onwaakt!!!

  5. StadsfotograafVelsen zegt:

    @Cor Verhoef, je bent bevooroordeeld hoor!
    Ik fluisterde in kameeltjes oor: "Wat zoek jij hier in kikkerland?"
    En hij antwoordde zachtjes, zodat geen m. hem kon horen: "Ik bid tot de Hoge Eeuwige Kameel, maar dat mag niet in mijn land van herkomst. Verder ben ik een homosensuele asielzoeker die gedwongen wordt onder zijn niveau tet werken"… Dit fluister ik voort.

  6. cor verhoef zegt:

    @Fotograaf,
    Fluister zacht, mijn beste. En kijk net als ik, altijd even onder je bed voordat je je oor te rusten legt.
    De kamelen ook al. Niets is heilig voor de Muzelmannen en Grootkaliefen.
    "Homosensueel" Dat klinkt goed šŸ˜‰

Schrijf hier je reactie

