Hiswa, voor het laatst in Seaport Marina IJmuiden

Nog een doekje ophangen, een extra keertje poetsen, de stoeltjes op hun plaats,

en de laatste Hiswa te Water die IJmuiden mee zal maken kan de poorten voor het publiek openen.

 






 

Zeg schat, doe mij die zwarte maar…


Over Selma

Maarten Lutherschool 1958
Dit bericht werd geplaatst in Bootjes, al wat drijft of vaart en getagged met , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

6 reacties op Hiswa, voor het laatst in Seaport Marina IJmuiden

  1. A C T U A L I T Y zegt:

    H I S W A – t e rs Choice
    Alle Zeilen bij zetten
    Blijft iets Moois……………….

  2. StadsfotograafVelsen zegt:

    Jazeker Joshua, maar een beursje met een paar briefjes erin moet je wel hebben daar.
    Ik zag er rijen bootjes van meer dan een 1.000.000 eurootjes!

  3. A C T U A L I T Y zegt:

    Ik wil U wel aan Prijzen..
    U bent Onbetaalbaar..
    Maar ik wilde het juist
    niet noemen……………..
    Er zijn nu zeilboten van
    3 0 Miljoen………………….
    Één keer een natte droom
    over 1 0 0 Miljoen gehad..
    Maar ja ik laat me door
    Dromen niet in de Boot
    nemen…………………………….

  4. martin zegt:

    Mooie a-typische plaatjes. Het zijn net mensen dat bootjes volk.

  5. StadsfotograafVelsen zegt:

    Ach, ik liep er glimlachend rond, en geheel begeerteloos. Zoveel weelde is te verpletterend om naar te verlangen. Gewoon een museum. Dat wil je ook niet in huis hebben. Spullen die je moet bewaken met camera’s en beveiligingspersoneel… Om te zwijgen van de speciale kleertjes die het vergt, en de subtiele gedragscodes, blackberries, raybans, cabrio’s… Ik fietste volkomen tevreden naar huis op m’n ouwe fiets!

  6. StadsfotograafVelsen zegt:

    @Martin, de typische plaatjes komen straks: mocht het prachtbootje van Wubbo Ockels van binnen bewonderen…

Schrijf hier je reactie

