Vlinders


Muntvlindertje, Beeckestijn, Driehuis



Bont Zandoogje, begraafplaats De Biezen, Santpoort-noord




Oranje Zandoogje, Volkstuinen Wijkeroog



Bruin Zandoogje, sportpark Rooswijk, Velsen-noord



Boomblauwtje (vrouw), Wijkeroogpark Velsen-noord




Icarusblauwtje, IJmuiden-oost



Icarusblauwtje (man)



Icarusblauwtje (vrouw)



Gammauiltje, Dokweg IJmuiden




Oranjetipje (man), Kennemerduinen



Zwartsprietdikkopje, Westbroekplas Velserbroek



Over Selma

Maarten Lutherschool 1958
Dit bericht werd geplaatst in Vlinders en getagged met , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

8 reacties op Vlinders

  1. antoinette duijsters zegt:

    Prachtige foto’s. ja vlinders zijn altijd mooi.

  2. ANNE_D_ORE zegt:

    ik heb genoten van je foto’s

  3. actuality zegt:

    Mevrouw , Kunt U ook Vlinders in mijn Buik Fotograferen??

  4. StadsfotograafVelsen zegt:

    Antoinette, mooi maar niet makkelijk te fotograferen, vanmiddag heb ik als een Prikkebeen achter een paar mij onbekende vlinders aangerend, de schurken vlogen steeds verder de brandnetels in. Werd niks. Verder vind ik alle dieren mooi, heb ook hele series muggen, mieren, wantsen, bloedzuigers, kikkers… en erger: doodgereden dieren (zelfs die kunnen mooi zijn. En makkelijk te fotograferen!).
    Ja Joshua, die vlinders in uw buik kan ik zeker op de foto zetten, maar met mijn achtergrond komt daar wel een scalpel bij te pas, vanzelf šŸ˜‰

  5. antoinette duijsters zegt:

    SF, ja ik weet het, insecten zijn moeilijk, stilzitten is er niet bij:-)

  6. Aad Verbaast zegt:

    Prachtige verzameling zeg. Zal heel wat moeite gekost hebben (en tijd) om die er allemaal op te krijgen!

  7. StadsfotograafVelsen zegt:

    Dank je wel Aad, maar ik fiets elke dag een paar uur, camera mee. En kijk nooit tv, dan heeft een mens veel extra tijd hè? Volgende week een serie witte vlinders.

  8. ramireziblog zegt:

    Prachtige verzameling zeg! Ik neem er een bakje muntthee op … šŸ˜€

Schrijf hier je reactie

