Kennemerduinen


velsen grenst in het zuiden aan de kennemerduinen, een gebied van ongeëvenaard natuurschoon. en stil dat het er is! ik fiets vaak genoeg van santpoort-zuid naar ijmuiden om maar hooguit vijf mede-genieters tegen te komen.
dit is het bont zandoogje.Pas geboren veulen bij Duin en Kruidberg.

Over Selma

Maarten Lutherschool 1958
Dit bericht werd geplaatst in Kennemerduinen. Bookmark de permalink .

7 reacties op Kennemerduinen

  1. martin zegt:

    Beste Selma leuk dat je dit doet.
    Regelmatig kom ik in jouw buurt en maak ik plaatjes
    (een fotograaf ben ik niet), zoals dezehttp://www.vkblog.nl/bericht/264311/Opvallende_plaatsen%3A_in_de_Kennemerduinen
    of deze http://www.vkblog.nl/blog/129340/tag/52123/corus
    Ik blijf je volgen.

  2. antoinette duijsters zegt:

    heel mooie foto’s, ik ben er wel eens geweest een mooie streek.

  3. Selma zegt:

    Geweldige foto’s maak je Martin, en het is daar dan ook schitterend. En wat een fantastisch fietspad hè?
    Dank je voor je compliment Antoinette!

  4. actuality zegt:

    S E L L M A niet
    Omdat zij de prachtigste dingen
    In de Natuur en de Mensen ziet
    En wat zij achter lied klinkt
    als een Vuurtoren in je oren
    in haar is de kracht van
    Het Leven nog niet verloren……..
    Wat doe ik hier? Ken ik U…..
    Tot Luna dee. van Jee………………..

  5. Selma zegt:

    Ha Joshua! dank voor deze poëzie, en ook nogmaals dank voor de hulp bij het opzetten van dit blog.
    Maandag wordt het weer mooi weer, en zal ik je mee uit fietsen nemen naar Velsens schoonste dreven, want foto’s zijn leuke mo(nu)mentjes maar de echte natuur is oneindig…

  6. maria-dolores zegt:

    Mooi, zo’n groene stad!
    (‘k verwachtte rook en fabrieken :-))

  7. StadsfotograafVelsen zegt:

    Maria-Dolores, die rook en fabrieken zijn er zeker (veel en vuil), en die zal ik ook gaan laten zien want ze zijn erg fotogeniek :}…

Schrijf hier je reactie

